reede, veebruar 28

Kollane kass


Juba enne selle aasta talve sai üks kunagi teise ringi poest värvi ja villase koostise tõttu ostetud kampsik uue tuuningu. Puht praktiline tegutsemine - mul oli vaja eest lahtiseid riideid. Avastasin, et minu garderoobi kuulus vaid mõni üksik nööbitav pluus. Seega tuli olla loov. Lõikasin kampsuni eest keskelt pooleks ja ääristasin masinal. Hiljem tikkisin ühele äärele pärlirea ning teisele hõlmale vastukaaluks kassi. Lihtsalt, et oleks lõbusam. Kampsun käib kinni kaela juurest kahe haagiga. Mulle tundus, et rohkem ei olegi vaja.
 

Kassidest veel rääkides, siis mõni aeg tagasi külastas mu sugulane meid oma kassipojaga. See oli vaieldamatult kõige armsam kass-olevus, keda ma oma elus kohanud olen (ja kassid on mu lemmikud)! Ma ei olnud veel oma ihusilmaga murtud kõrvadega kassi näinud. Tal oli nii kurblik-nunnu nägu peas, et ma lausa sulasin. Kui vaid oleks paik, kus kassi pidada, siis ma võtaks kohe endale sellise isendi nagu näete SIIT. Muidugi on ilu vaataja silmades ja nende kiisude kohta käib ilmselt ütlus, nad kas meeldivad sulle või sa vihkad neid. Mina jumaldan. Ja kuniks unistan endale kassi saamisest tikin neid kampsunile ;)

0 pääses löögile:

Postita kommentaar

Toetab Blogger.

© 2011 KuuMar, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena