pühapäev, aprill 2

Esimesed 3 kuud

Tundub, et on mõistlik jääda ülevaatepostituste juurde, sähvatused ja meeleolud jäävad küll kirja panemata, aga parimad palad talletuvad... või siis need korrad, kui on viitsitud telefon taskust välja tirida. Raputan endale tuhka pähe. Ja, et aasta ei algaks kohe alkoholi reklaamiga, on enne mälestus heast kelguilmast, mida oli häbemata vähe, aga sabakondi sain vastlapäeval valusaks. Jaanuarist ongi siis vaid keelekaste pilt - parim vein minu sünnipäeval kingiks saadud valikust, et saaks kuskile kirja, et teinekord meenutada.

Vastlad kodumägedel

 Mälestus isiklikust aastavahetusest

Lapsed kodus - jõuluvana toodud masin on lemmik. Üks ronib sisse ja teine lükkab või vastupidi. Ronimist on palju, põlvedel hüplemist ja koeramängu ka. 

 Koera pesa rõdul, tema magamist on mõnus aknast piiluda

 Minu naised veebruaris

Minu naised veebruaris

 Minu varbad veebruaris

 Enne vanaema sünnipäeva märtsis - seismine oli teema.

Vana-vanaema sünnipäeval said jäädvustatud meie pisilased - siis oli teema juba ka esimesed sammud, aga veel salaja ja kodus, külapeale eputama veel ei läinud. Selge on Aitäh!

 Poseerija

Minu kunsttükk märtsis (värvi on üle, andke vaid kummikuid)

Minu tööd märtsis 

Mul on nüüd uus õmblusmasin, mis on uhkem, kui kunagi enne, mõeldud töötamiseks rasketes oludes, kuurtes kogustes ja kiiresti. Järgmise tekiga saan proovida! Mul on nüüd uus partner villavati tegijaks, sellest uhiuuest Itaalia masinast tuleb udupehme ja tihe villavatt, mida tulevastes tekkides kasutama hakkan, et kasutaja uni oleks veel rahulikum ja muretum!

0 pääses löögile:

Postita kommentaar

Toetab Blogger.

© 2011 KuuMar, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena