kolmapäev, jaanuar 11

Ema kleit

Emal tuli ühel päeval (umbes pool aastat tagasi) soov ja tahtmine saada kleidile tikandit. Saatis minuga esimesel võimalusel ka kleidi kaasa, kuid kui ma seda aastaid ja olukordi näinud kleiti silmasin, siis minu entusiasm kahanes ümber kaeluse ja alt ääre tikandi tegemisest pildil nähtuva rinna-tikandini. (Ja olgem ausad esialgse projekti oleks ma ilmselt ema järgmise aasta sünnipäevaks valmis saanud.)

Tahtsin kindlasti Muhu mustrit kasutada. See on aga algajale väga peen ja aeganõudev töö. Ja eks ma veidi kartsin ka esimest tööd kohe rõivaesemel proovida. Õnneks just peale minu ja ema mõtete koosfunktsioneerimist ilmus raamatupoodide lettidele Muhu tikandid ristpistes. Mõeldud tehtud.
Aga ma ei osanud arvatagi, et tikkimine mikropistetega võtab nii palju aega... Tahtsin kindlasti ema sünnipäevaks (novembri alguses) valmis saada. Töötasin selle kallal tunde. Kuna olen alles algaja, siis ostsin endale selleks tööks ka aukudega alusriide, sest riide enda kiud tundus mitte toetavat ristpiste tegemist ning ma lootsin, et kui tikandi teisel moel aplikeerin, siis jääb pärast kleidi eluiga ehk tikand veel alles ja leiab uue pesitsemispaiga. Kleidi külge sai ehe kinnitatud vaid paar tundi enne omanikule tagastamist - autoski veel maale sõites lasin sõrmedel tööd teha.
Aga kleidikandja südamesoov oli ikkagi suur tikand, mistõttu on ta nüüd seadnud endale uue kleidi soetamise eesmärgi, sest ma keeldusin 20aastasele kleidile rohkemat ilu lisamast. Seega uued väljakutsed on tulemas! (Loodan väga, et parema olemasoluta leiab ka vana ja hästi sisse kantud ese kasutamist - palju soojust ja valusaid sõrmi on selles töös). Uue kleidi korral proovin küll juba otse kangale tikkida, jääb parem mulje ja ehtsam väljanägemine.

Uue kleidini!

1 pääses löögile:

Katariin ütles ...

oi, see tikand on nii ilus! kleit ise on ka väga laheda tegumoega :)

Postita kommentaar

Toetab Blogger.

© 2011 KuuMar, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena