teisipäev, veebruar 12

Säilituspurgid

Ma ei ole jaanuaris päris käed rüpes istunud. Kuigi tööl oli meeletu kiirus ning koju jõudes olin rampväsinud, siis natukene nokitsesin ikkagi.

Jaanuaris katsin kogutud kuumade jookide pulbri, kommide ja kartulikrõpsude purgid piduliku uue rüüga. Veebruari alguses hankisin tahvlivärvi ja kriiti ning meisterdasin eelnevalt tuunitud purkidele sildid. Ühe kriidi saamise jaoks pidin küll terve karbi omandama :) Nüüd saan elu lõpuni purkide sisu vahetada või mõne suurema pinna tahvlivärviga üle võõbata ja kritseldama asuda. 


Katmiseks kasutasin õhukest mustripaberit ja PVA liimi ning kamaluga kannatust, et paber ilusti ümber purgi keerduks. Äärtesse lisasin pitsi samuti liimiga. Tahvel-silt esiküljel on igati praktiline, sest siis saab sisu omal valikul igal ajal vahetada.


Samas tehnikas said sildid ka mõned juba kasutuses olnud klaaspurgid. Klaasile jäi värv kordades halvemini kui paberkattega anumatele, kuid kannatlikkus ja korduv katmine andsid lõpuks ilusa tulemuse.


Lisaks ei saa ma teiega jätta jagamata oma sünnipäevakingiks saadud käsitöölisi kinke - 

Väike asi võib tuua palju rõõmu. Selle lausega iseloomustan puidust lõkse, millel on imearmsad tekstid. Kuigi kinkija ei teadnud, et kasutan lõkse aktiivselt erinevate pakkide (jahud, suhkrud jms) kinnitamiseks, siis talle teadmiseks, et juba samal õhtul vahetusid kirjadeta lõksud sõnumitoojatega ning nüüd on nii tore sahtlist midagi haarates lugeda häid soove või mõtteteri. Justkui avaks õnneküpsise iga kord, kui vaja jahu kasutada!

Ise tehtud ehtekarp oli suurepärane üllatus ja on näha, et hing ja süda on sinna sisse pandud. Ka see kink leidis samal õhtul oma koha kapil, et uhkustada karbiga ning et oleks praktiline aastatega kogunenud kaelakeesid kätte saada (olidki teised kolimise käigus silma alt ära pandud, sest ei olnud head kohta, kus hoida). Nüüd saab taas aktiivselt kasutama hakata.

KUID kõige kõigema üllatuse tegi mulle abikaasa õde, kes minu teada on kudumismaailmas minuga sarnasel tasemel, kuid nüüd seljatas mu hoobilt, sest KUDUS MULLE haapsalu salli. Fantastiline kink!!! Praktiline ka, sest on soe ja õhuke, mahtudes minu uue mantli kaeluse sisse suurepäraselt. 

Aitäh kõigile!



0 pääses löögile:

Postita kommentaar

Toetab Blogger.

© 2011 KuuMar, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena