reede, august 22

Rahvuslik kott

Meenutades veel möödunud taasiseseisvumist tähistanud 20ndat augustikuu päeva ja rahvuslikku tunnet, mis mind laulu-tantsupeo meenutust ETVst vaadates tabas, sobib rahvuslik kotike postituseks suurepäraselt.


 Lisamärkusena on alanud hapukurgihooaeg ;) Maakodus sai juba äädika-mädarõika-mustsõstralehe hõngu sõõrmeisse tõmmata. Kõik annab märku, et sügis on tulemas ja talveks on vaja varuma hakata. Isegi ostsin turult kohalikke marju ja pistsin sügavkülma, et seda sooja suve pakaselistel päevadel nautida.


Kott sai kingiks kallile kursaõele, kelle elu on brittide juurde seilanud. Kokkusaades andsin talle killukese Eestit kotiga kaasa, et ikka ei unustaks, kust juured pärit on! Triibumuster Pärnu, kotisuu näpunööriga kinni-lahti sikutatav. Sellel kotile said ka kõrvad külge, et vajadusel üleõlapaelaga kanda. Pael pildil pärineb minu lapsepõlve kandiliselt (!) fotopildiga vihmavarjult, mida ennast juba aastat 20 ei ole olemas, kuid pael käis minuga seniajani kaasas ootamaks õiget hetke. Siit selge näide, et olen korilasetüüpi :P

Tegemistest veel niipalju, et eelmisel laupäeval käisin mina oma vanemate ja õega sugulase sünnipäeval, millelt ma lapsukese vanavanemate valvsa pilgu alla jättes, ise jalga lasin, et abikaasa kodust peale korjata ja Pärnusse Augustiunetusele põrutada. Tänan FBd, et selle festivali leidsime. Tõesti vinge. Pärnu kihas. Supeluse tänav oli nagu kuskil filmis - rahvast ja üritusi ja söögi-müügikohakesi täis. Eriti vinge pimeduses. Lisask muidugi Silver Sepa kontsert, mille järel ma ei suutnud enam plaadiostukiusatusele vastu panna ja loomulikult autogrammiga ;) Arvake kes kuulasid nina vastu lina... Jätkuvalt mu üks lemmikuid. Olen arvamusel, et tema muusikat ei saa purki panna, esinemised ju natuke happeninglikud, kuid olen nüüd nede päevadega kordi ja kordi seda plaati kuulanud! Ja muidugi Curly Strings!!! Selle suve kõigi lemmik. Endises kauniduses, veel paremas konditsioonis muusikalises mõttes (võrreldes plaadiesitluskontserdiga), enesekindlamad, ikka värsked ja säravad, ise oma muusikat nautivad(!) andekad noored. Vaatasin Arteris ilmunud artiklist nende sünniaegu ja tundsin end vanana.... kogu bänd on must noorem. Aga noored peavadki head uut muusikat tegema. Emotsioone jagub veel nädalapäevad hiljemgi. Aitäh!

0 pääses löögile:

Postita kommentaar

Toetab Blogger.

© 2011 KuuMar, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena