reede, juuli 8

Tehtu

Ehee...
Sorisin pildivaramus ja leidsin, et üles ei ole saanud riputatud veel eelmisel aastal tehtud kingid.
Olin siis risti-üle-kottide lainel.

 Olin hädas, tahtsin rahvuslikku, aga pidin kasutama musta ja valget... välja kukkus see.

 Reigi roheline kangas

Lugu nende kinkide taga oli selline - aasta alguses küsisin sõbrannadelt nende lemmikvärve ja püüdsin siis sobitada need värvid oma kotimeisterdamise kiresse.

Eile aga tabasin end mõttelt - mulle meeldib nokitseda. Eesmärgipäraselt. Mul ei ole kodus käsitööasju valmis, ma mõtlen konkreetse inimese peale ja siis teen konkreetseks sündmuseks. AGA ma teen mingi asja - asju on aga maailmas teadupärast niigi üleliia. Meil on aastataguse kolimise järgsest ajast veel nii mõnedki kastid aida lakas ja me ei ole neid asju aasta jooksul vajanud. Kas siis on vaja maailma asju juurde teha. Ja neid siis veel inimestele kinkida, kes ei ole ise soovi avaldanud veel asju juurde saada. Aga ometi öeldakse, et parim kink on oma käega tehtud... vastuolu minus. Kuid senini on kirg kellelegi midagi teha võitnud.

Niisiis, sel aastal on saanud valmis sellised asjad:





0 pääses löögile:

Postita kommentaar

Toetab Blogger.

© 2011 KuuMar, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena