esmaspäev, november 21

Inspiratsioon...

Kui vähe on vahel õnnetundeks vaja.
Vaid seda, et keegi tuletaks sulle keset igapäevast tööpäeva meelde, et maailmas on nii palju ilusat!

Üllas mõte ühes sammusin ideid täis peaga koju, tegin peatuse raamatupoes ja olin veelgi õnnelikum kui enne. Ei, ma ei ostnud uut raamatut, aga ammutasin juba süttinud inspiratsioonijoovastuses veelgi rohkem ideid ja mõtteid.

Kui nüüd saladuseloori veidi kergitada, siis Kadri tutvustas mulle üht oma lemmik käsitöölast, kelle raamatut ma sirvimas käisn ja kelle asjalik ilu suunas mindgi oma blogimaailmaga tegelema hakata.

Olen ammu mõelnud kuskile üles panna enda tehtud asju.... puhas laiskus on olnud see, et neid juba kuskil näha ei ole. Ma ei mõtlegi, et nendega uhkustada, sest maailmas on niipalju kauneid asju mida inimeste käed teevad ja pead välja mõtlevad ja mina olen alles sipupükstes antvärk van, kuid lisaks neid pilte ühte kohta lihtsalt selleks, et mõne aja pärast ise vaadata, mida olen juba loonud. Kahjuks on paljud pildid tegemata jäänud ja asjad juba kandmises, kuid tänu tänasele inspiratsioonipuhangule luban endale ja teile, et lisan oma tegemisi jälle virtuaal-sahtlisse!

Aitäh inspireerivatele inimestele!

0 pääses löögile:

Postita kommentaar

Toetab Blogger.

© 2011 KuuMar, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena