kolmapäev, november 23

Mälestusi tulvil kotid

Teiseks katsetuseks oli vallatuma kujuga, ümar hall kotike. Inspiratsiooni sain tubakakotist, kuid välja tuli isemoodi. Pean kindlasti lisama, et nii esimesel liblikatega kotil, kui teisel, roosidega kotil, on sees ka vooder. (Minu puhul oli see siis suur saavutus) Kasutasin ära ema kangajääkide kotist leitud siidi-riiet ja Pärnus Kungla kaubamajas tühjendusmüüki teinud kangapoest imeodavalt saadud lillekesi.

Koti-ideid sain ka vanaema kapist - vanaaegse poekoti pealt, mille järgi siis endale rohelise koti meisterdasin. Poekotiks see hästi ei kõlba, kui, siis väikese ostu jaoks, kuid muidu lõbus ja vallatu. Selle puhul sai kasutatud veidi tugevamat puuvillariiet ja ümmargusi plastikrõngaid, mille ühest kangapoest kunagi ammu-ammu leidsin. Pildilt küll seda näha ei ole, et ristkülikukujuline põhi end hästi vormis hoiab, selle saladus on isa tehtud vineerist sobiva suurusega liist, mille miinuseks on märsile raskuse lisamine.Kott on mind teeninud mitu head suve rannapaunana.

 Esimesel Tallinna-suvel töötasin kuu aega Pelgurannas kangapoes Kajaka turu kõrval. Täna ei oleks ma nii kindel, et julgeksin selles suure maja alla asuvas nurgataguse ostukohakeses igapäevaselt viibida - nooruse uljus ja teene tuttava-tuttavale sai aga tehtud. Vastutasuks sain taskuraha, esimesed töökogemused, venekeelsed algteadmised õmblustarvikutest (tänaseks olen need loomulikult unustanud) ja piisavalt üksi viibimise hetki, et lugeda läbi oma senini üks lemmikraamat Mario Puzo "Ristiisa" ning heegeldada pildil olev kotike, millele ma ei ole siiani rakendust leidnud. See tähistabki seda suve minu kapinurgas. Huvitav on oma kotte taas tuulutada, tundub, et neil kõigil on OMA lugu.

Lisaks ise tehtud kottidele on mule veel palju kaltsukast või vanadus-surmast päästetud kotte, poest ostetud ja kuskilt kelleltki saadud kotte - olen paras kotikoguja - igapäevaselt käin aga peamiselt ühe ja kahjuks teps mitte ise tehtud kotiga, vaid mõnusalt suure sahtliterohke ma-saan-kõik-oma-vajalikud-asjad-kogu-aeg-kaasas-tassida kotiga. :)

0 pääses löögile:

Postita kommentaar

Toetab Blogger.

© 2011 KuuMar, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena