neljapäev, detsember 22

Kolmnurksall


Rääkides sellest, et mul peab olema eesmärk, miks ma midagi loon. Siis juuresoleval pildil on näha kolmnurkne sall, mille kudumistahe tekkis mul vaadates vanaema Valve poolt kootud salli, mida külmadel talveõhtutel ikka ja ikka kannan.

Eelmisel aastal lasin endale sünnipäevaks koekirjade raamatu kinkida ja salli kudumise ajal ostsin ka kudumise trikke ja nippe õpetava raamatu ning leidsin ka ohvri - sõbranna, kellel oli sallisoov.

Tal oli ka kindla värvi soov :P Täpselt mütsiga ühte karva. See ei olegi nii lihtne. Pildistasin siis telefoniga tema peakatet ja käisin fotoga lõngu võrdlemas. Pisuke erinevus jäi, aga suhteliselt sarnase tooni suutsin leida Ülemiste keskuses asuvast toredast lõngapoest.

Kudumine mulle meeldib, kui muster saab selgeks, saab samal ajal midagi muud teha - TV vaadata, raadiot või audio-raamatut kuulata. Mõnus. Praegugi on üks asi käsil, kuid selle muster on 8-realine ja aeg-ajalt peab ikka paberile kiikama.

Selge on see, et ma koon veel. Teada fakt on ka see, et antud sall on minu elu kõige suurem kootud ese siiani!!!
Loodan, et kandjal on soe!

Kudumisteni!

0 pääses löögile:

Postita kommentaar

Toetab Blogger.

© 2011 KuuMar, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena